Translate

wtorek, 30 kwietnia 2013

Zmiana planów!

Witam, a nawet dobry wieczór! :)
Myślałem nad problemami z mypotato i postanowiłem skończyć ściąganie wszystkiego po Pou, iż robi to wiele innych osób, a ja zabiorę się za coś podobnego polegającego też na karmieniu itp.
Wszystkie postępy z projektu muszę cofnąć do pierwszego okna.
Jeżeli macie jakie orginalne pomysły to zachęcam do dzielenia się nimi w komentarzach.
A jak ktoś będzie miał do mnie pretensje to zapraszam do tworzenia własnej gry lub aplikacji, a pomoc uzyska tu: www.naszegry.xaa.pl

19 komentarzy:

  1. Fajnie by było karmić keczup pomidorami, cebula.
    Gry to np latanie keczupem i omijanie przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym proponowała małą pandę, lub jajko, w które jak sie stuknie już 100 razy lub 1000 to sie coś wykluwa, i potem można się tym opiekować..... np wyskoczy małpka, lub kurczaczek... i coś podobnego potem do pou... ALE BARDZO LICZE NA PANDE, LUB KOALE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto w którym łączy się przez bluetooth :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrob cos podobnego do tamagothi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc somon chciałem zapytac czy nie mogł bym ci pomoc w testach. Mam nokie 5228. My potat dobrze mi działało w małej rozdzielczosci. Mogł bym ci pomaac. Ale na programowaniu sie nie znam ;p.
    Mam 14 lat i jestem ogarnienty. Jak bys chciał to napisz na meila dw7160@gmail.com. Moze bysmy se pogadali na gg lub skype. Napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się *mogłbym i *mail'a .
      Aha ! I jeszcze jedno . Nie "se" tylko "sobie" :)

      Usuń
  6. Nieee, dlaczego ? A ja już się tak cieszyłem, że w końcu na mojej Nokii Asha 306 zadziała. No ale cóż ;( Sorry, że mam pretensje, ale jeśli dużo osób to robi to daj mi przynajmniej jednego linka, z którego mogę ściągnąć Pou w wersji Java .

    OdpowiedzUsuń
  7. Simon, kiedy może będzie jakaś wersja tego nowego pomysłu? I czy zdecydowałeś już, który zrealizujesz? (ja osobiście stawiam się za opieką nad keczupem...) ;P

    I jednym z moich pomysłów :)

    PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ, POZDR DLA WSZYSTKICH TWÓRCÓW GIER

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym proponował taką grę że na początku dostaje się jajko i trzeba je podgrzewać jakąś suszarką aby się wykluło. Wykluwa się z niego kotek którym musimy się opiekować, karmić, bawić się z nim i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja popieram pomysł Nati Bloguje ... chodzi mi o ten pomysł z jajkiem jeśli się coś takiego uda zrobić to będzie super :) i najlepiej żeby nie było że możliwa jest tylko panda lecz dość duża liczba zwierzątek :) a gdy się już wykluje to zeby było to coś na kształt pou

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szkoda że pou na jave nie będzie już kontynuowane :( Ta aplikacja była bardzo udana ... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. wez nie rób tego dokończ do 1.0 wersji błagam

    OdpowiedzUsuń
  12. Minął już prawie miesiąc i żadnych oznak życia (projektu oczywiście). Myślę, że autor wycofał się z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  13. On już nie będzie tworzył waszych pomysłuw bo nie ma czasu ani nie będzie pisał na tym blogu tak mi napisał na facebooku :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. daj download tego co juz zrobiles plisssssssssss!!!
    a co do nowej gry to moze kupujesz kokony ze stworkami i musisz je ogrzewac potem stworki sie wykluwaja i sie nimi opiekujesz calym stadem grasz w mini gry itp ale mozesz miec ich nieograniczona ilosc

    OdpowiedzUsuń